A Freshland angyalai

A Freshland angyalai

A Freshland angyalai

Négy nő, egy csapat, közös célok, elégedett vásárlók. 

A Freshland Europe Kft. szakmai csapata hétről hétre azon dolgozik, hogy a legizgalmasabb ízek kerüljenek a vendégek elé a Freshland éttermeiben. S hogy kik ők? A Fershland angyalai maguk mesélnek küldetésükről, motivációjukról.

Elsőként ismerjétek meg Bernit, a Freshland ritmusát, akit a zenei játékosság, lendület, lüktetés, sokszínűség jellemez. Aki a vállalkozás kreatív eleme, aki szerint a Freshland nem más, mint a táplálkozás keringője, s aki megadta a kezdő ütemet ahhoz, hogy élvezhessük az életet az egészséges ételeken keresztül.

FEEL THE RHYTHM OF THE TASTE- Berni, corporate project manager

„ A tavalyi évünk meghatározó mérföldköve volt a Freshland megálmodása és létrehozása. Nagyon sokat agyaltunk azon, hogy termékeinkkel hogyan tudjuk vonzóvá tenni az egészséges táplálkozás fontosságát, közel hozni az embereket újfajta étkezési szokásokhoz. Nekem mániám mindenféle élményhez valamilyen zenét, dallamot kötni, így nagyon örültem, amikor kipattant a szlogen ötlete. Alapvetően ennek az alapja az ízek élvezetén túl egy zenei játékosságra hív meg minket. Minden standard salátánk valamilyen zenei stílushoz kötődik, kihangsúlyozva a lendületet, lüktetést, ritmust, ami jellemzi a Freshland csapatot, de jellemezheti az ízvilágot is, hiszen nagyon sokféle íz találkozik salátáinkban, ami emlékeztethet egy lágy sanzonra vagy egy kemény, marhahússal teli rock hangulatra. Ami a zenében a dallam sokszínűsége, az ételeinkben az alapanyagok sokféleségét jelenti. Nekem a zeneiség utat jelent az emberek megismeréséhez, felhívás a táplálkozás keringőjére.”


A Freshland lelke Szilvi, aki nélkül nem jöhetett volna létre a kreatív, együtt gondolkodó, eredményes csapat. A szív, akivel együtt dobban a csapat lelke. S a jól összehangolt csapatmunka gyümölcse, hogy fél év alatt 5 éttermet nyitott meg a Freshland Budapesten.

TEAMSPIRIT- Szilvi, head of marketing

„A Freshland alapelvei közül talán a csapat és a csapatszellem áll hozzám a legközelebb, hiszen az egész brand nem jöhetett volna létre egy kezdetben apró, ám annál lelkesebb csapat nélkül. Kitűztünk egy hihetetlennek tűnő célt, dolgoztunk, agyaltunk, ötleteltünk, teszteltünk, majd megszületett valami, ami ténylegesen a kezünk munkája. Ez elképesztő érzés. Fél év alatt megnyitottunk 5 éttermet, amihez az kellett, hogy hozzáértő emberekkel működjünk együtt, akik szívvel lélekkel teszik a dolgukat, hiszen mindenkinek a közös siker a célja. Az éttermek megnyitása után pedig az éttermek dolgozói és üzletvezetői kerülnek főszerepbe, hiszen az ő mindennapos munkájuk eredményezi azt, hogy mindenhol egységesen fenomenális salátákat, leveseket, desszerteket és vitamixeket tudjanak fogyasztani a vásárlók.”

A Freshland úttörője Dominika, aki vitalitásával tolja előre a csapatot, hiszen mindig kell valaki, aki keresi és kutatja az új ötleteket, új lehetőségeket, aki figyelemmel kíséri a vásárlói igényeket. Ez a Freshness.

FRESHNESS- Dominika - head of procurement & project management

„Az alapelveink közül azért is tartom a Freshnesst a legközelebb állónak hozzám, mert én az alapítást követő pár hónapban csatlakoztam a Freshlandhez és mind a csapat, mind a saját életemben újdonságot jelentett. Az előtte lévő folyamatos mókuskerék után pörgést, kihívásokat hozott és így munkanapom egyik felét azzal tölthetem, hogy új ötleteken, beszállítási lehetőségeken gondolkozom, a másikat pedig azzal, hogy az új üzletnyitásokkal a lehető legtöbb emberhez juttassuk el az egészséges és finom ételeket, miközben a vásárlóink igényeit a lehető legnagyobb mértékben kiszolgáljuk. A Freshland életében a „Freshness” kifejezés szimbolizál mindent, amit mi képviselünk. A piacon egyedi friss étteremláncolat vagyunk, naponta sztereotípiákat döntögetve azzal kapcsolatban, hogy egy doboznyi saláta is lehet főfogás és elegendő étel bármely korosztály számára. Ezen kívül a „Freshness” nagyon jól jellemzi azt, hogy minden nap friss alapanyagokkal dolgozunk közvetlenül a termelőktől. Mindezek mellett pedig a legfontosabb az, hogy ha elfogyasztasz egy salátát, akkor energikus leszel, vitaminokat juttatsz a szervezetedbe és még jól is érzed magad.”

„Jót enni jól”. Mert nem csak jót lehet enni, hanem jól is. Ezért Judit, a Freshland kulcsembere, akinek az ételek frissességét, üdeségét és a kiszolgálás magas minőségét köszönhetjük. S hogy milyen út vezet az étel élvezetétől a minőségi ételek fogyasztásáig, arról a leghitelesebb ő tud nyilatkozni.

AZ ÍZEK ÉLVEZETE- Judit- Quality specialist

„Mielőtt megismerkedtem a Freshlanddel, a saláta fogalma nálam is az általános sztereotípiákkal volt egyenlő. A főétkezés mellé valamilyen kiegészítés, aminek legtöbb esetben semmilyen íze nincsen, és amit a szülők rendszeresen erőltetnek a gyerekekre az „Edd meg, mert sok benne a vitamin” mondat kíséretében. Őszintén bevallom, hogy soha nem kedveltem igazán a salátákat, mivel számomra ízetlenek voltak és egyáltalán nem laktatók. Emiatt a hozzáállás miatt volt annyira meglepő, amikor először kóstoltam meg salátáinkat és a hozzájuk választható önteteket. A Freshland teljesen megdönti ezt a sztereotipiát azzal, hogy a salátáknak íze van, ráadásul olyan sokféle variáció színesíti a kínálatot, hogy mindenki megtalálhatja az ízlésének és egyéni ízvilágának megfelelőt. Én őszintén vállalom, hogy nagyon szeretek enni, de csak jót enni. Olyan ételeket, amelyek ízletesek és élvezet azok elfogyasztása. Ezért is örülök, hogy az ízek élvezete az egyik alapelveink közé tartozik, és hogy ezt valóban meg is tapasztalhatják a vendégeink. „

Nincs lehetetlen feladat a Freshland angyalai előtt. Köztük minden reggel energiabomba robban, hogy egy dinamikus csapatmunka eredményeként ti a legjobb minőségű alapanyagokkal teli ételeket fogyaszthassátok a Freshland üzleteiben.

írta: Freshmedia