Történetünk

A Freshland története 2017-ben kezdődött, amikor egy lendületes magyar csapat célul tűzte ki, hogy egy olyan étteremhálózatot hoz létre, ami egészséges, friss, tápanyaggazdag, finom és kiadós ételeket kínál vásárlói részére, akik ezt rendkívül egyszerűen és kényelmesen fogyaszthatják.


 A cél nem volt kisebb, mint megmutatni az embereknek hogyan is élvezhetik még inkább az ételeket, s ledönteni a sokak fejében élő sztereotípiákat, hiszen sokak úgy tekintenek a salátára, mint egy főétkezés mellé szánt kiegészítő, ami a Freshland-nél korántsem így van, 
hiszen mi teljes értékű menüt kínálunk a vásárlóinknak. 


Az ötlet megalkotásánál teljes mértékben a vásárlók igényeire hagyatkoztunk és igazodtunk a globális trendekhez.  A Freshland koncepció része, hogy prémium összetevőkből egyszerűen, gyorsan, egészséges ételeket hozzunk létre.





Céljaink

Célunk egy olyan étteremhálózat kialakítása, ahová betérve a vásárlók garantáltan és uniformizáltan egészséges, friss, tápértékben gazdag
és nem utolsó sorban kiadós ételeket tudnak fogyasztani. 


Az elköteleződés a Freshland iránt töretlen, s a legfőbb célunk az, hogy ezt a megtisztelő bizalmat megtartsuk, gondozzuk azáltal,
hogy a legprofibb csapattal, megbízható beszállítói körrel és kiváló partnerekkel tesszük lehetővé számos lokáción vásárlóink számára,
hogy kényelmesen frisset tudjanak fogyasztani!



Alapelveink


Frissesség


A frissesség számunkra nem csak a minőségi összetevőket jelenti, hanem magát a hozzáállást is, ami előre viszi a munkát. 

Fontosnak tartjuk a folyamatos megújulást, az új termék ötletek létrehozását, csapatunk folyamatos képzését, és a vásárlók felé való nyitottságot.

Csapatszellem


Hiszünk abban, hogy a kiválósághoz fontos az emberek folyamatos motiválása, inspirálása. 

Célunk, hogy támogassuk csapatunkat tehetségük felszínre hozásában, hiszen ez segít nekünk is, hogy mindig képesek legyünk megújulni és ezt a lendületet átadni vásárlóinknak is.


Az ízek élvezete


Sokan elfelejtették mit jelent ínyencnek lenni. "Az vagy, amit megeszel" S miért ne ehetnél akkor jót, s jól? 

Célunk, hogy megmutassuk vásárlóinknak az ízeket élvezni is lehet,
sőt érdemes.